مانیای جاودان منمانیای جاودان من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

مانیای جاودان من

شیرین کاری های مانیا خانم

1393/6/18 17:14
نویسنده : مبی جون
334 بازدید
اشتراک گذاری

خوب می خوام از کار ها و حرف های بانمکت بنویسم مانیای عسلم تا بعد ها برات یادگاری بمونه .دلغک

مانیا عاشق تبلیغات تلوزیونه یعنی خیلی شدید علاقه داره جوری که وقتی صدای تبلیغات میاد یا سر جاش در صورتی که تلوزیون رو میبینه میخ کوب میشه یا اگه خواب باشه یا اتاق خواب باشه با سرعت تمام خودش رو به تلوزیون میرسونه مخصوصا اگه تبلیغات لوسی باشه خندونک

دیروز وقتی داشتیم فیلم میدیدیم به تو گفتیم اقایی چه قدر کچله یه دفعه تو خندیدی و گفتی تتل تتل بعد ما هممون مونده بودیم و بوست می کردیم از اون موقع تا میگیم مانیا بگوکچل  صداتو نازک می کنی و میگی تتل تتل قربون اون صدات

من تو اتاقم عروسک کوچیک پت و مت رو دارم عاشق اونایی هر وقت خونه ایم میای من و میبری اتاقم به ویترینم اشاره میکنی و می گی پ پ 

تازگیا به من میگی آتی که منظورت آجیه من از اول که به دنیا اومدی اصلا دوست نداشتم بهم بگی آجی ولی این جور که پیش میره شدم آجی ولی همین که میگی آتی خودش کلی با ارزشه

چند روز پیش دایی محمد انقدر تلاش کرد تا بهت یاد بده بگی دایی آخه تو به دایی محمد میگی دا دا  ولی بالاخره گفتی دایی و دایی محمد و حسابی شاد کردی

از بامزه ترین کارات اینه که عروسکاتو میزاری رو بالشت بعد بالشو میزاری رو پات و شروع می کنی خوندن یایایا یایایی  که فکر کنم به زبون ما میشه لالالا لالایی

صبحا وقتی بلند میشی اگه من پیشت باشم و با هم تنها باشیم سریع بدون سر و صدا خودتو میرسونی بالا سرم و منو زهر ترک می کنی بعدم که از جام میپرم بهم می خندی و میگی ههههههه

و از کارای قبلیت اینه که هر وقت بهت می گیم موش شو دماغتو جمع می کنی و میگی هوهوهو

موش شدن  

 

دالی کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)