مانیای جاودان منمانیای جاودان من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

مانیای جاودان من

ورود یه نی نی دیگه به خانوادمون

1393/11/24 13:16
نویسنده : مبی جون
366 بازدید
اشتراک گذاری


خوب سلام به همگی باید اعتراف کنم که اصلا وقت ندارم سرم خیلی شلوغه و درگیر درسام امروز بعد از این همه مدت وقت کردم بیام و یه سری بزنم خندونکنمیدونم از کجا شروع کنم ولی یه نی نی جدید به خانوادمون اضافه شده محبترادین کوچولو 27 آذر به دنیا اومد و ما همگی یه سرگرمی دیگه هم پیدا کردیم از همه بیش تر مانیا خانم خوش حال بود که پسر خاله دار شده و حسابی حواسش به رادین بود فقط کافی بود صدای رادین در بیاد که مانیا مثله جت بپره پیشش زیباخوب بازم خدا روشکر که اومدن بچه ها برای خانواده ها شادی میاره خندهدر ضمن یه پسر عمه ی جدید هم در 29 آذر به جمعمون اضافه شدبوسخدا زیاد کنه بچه هارو
 

اینم اقا رادین در بیمارستانتولد یک روزگی رادین

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)